Asiakkaille, työntekijöille ja yhteistyökumppaneille.
Matkamme on ollut vaiherikas ja se jatkuu yhdessä Teidän kanssanne.
Jatkamme juhlavuotta työn merkeissä tuottaen mitä erilaisempia painotuotteita yrityksille, yhteisöille ja yksityisille laadukkaasti ja vastuullisesti, tukien kotimaista tuotantoa ja työllisyyttä.
kspaino.fi Mikko Kymäläinen
”Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta” sanoi savolainen.. mitäköhän tuosta oikein pitäisi ajatella?
Joka tapauksessa ajattelimme näin alustavasti tehdä hakuja löytyisikö tätä kautta meille uusi työntekijä. Meille on mahdollisesti jo alkuvuonna 2021 avautumassa paikka hyvälle tyypille muiden osaajiemme joukkoon.
Haemme ihmistä kiireiseen ympäristöön vastaanottamaan/tekemään aineistoja, lehtien taittoja, digipainamista jne. Siis periaatteessa moniosaajaa, mutta voimme myös kouluttaa tehtävään, jos joku em ominaisuuksista on hallussa. Tiedätkö meille sopivan tyypin vai oletko se mahdollisesti sinä?
Ole yhteydessä Mikkoon, mikko.kymalainen@kspaino.fi tai p. 0400 641 713.
Mietitään asiaa eteenpäin, tätä saa myös jakaa!
Mukavaa Joulun odotusta kaikille!
Uudet kotisivumme julkaistiin tänään 30.9.2020. Tavoitteenamme oli helppokäyttöiset, informatiiviset ja tyylikkäät sivut. Mielestämme onnistuimme siinä, vai mitä? Nyt saat meihin nopeasti yhteyden myös chatin tai whatsappin kautta.
Julkaisemme vielä tänä vuonna kuluttajille suunnatun verkkokaupan, josta muun muassa kalenterit, suurkuvat ja julisteet voi tilata omilla kuvilla. Käy tutustumassa sivuihimme ja seuraa meitä myös somessa.
Parhain terveisin
Mikko Kymäläinen
toimitusjohtaja
Haluamme kertoa Teille, kuinka me täällä painolla olemme varautuneet näihin poikkeusoloihin. Viimeisen muutaman viikon aikana koronavirus on vaikuttanut meidän kaikkien elämään merkittävästi ja tulee vaikuttamaan vielä pitkään.
Me täällä KsPainossa olemme olleet töissä normaalisti ja olemme jatkossakin, jos tilanne sen vain sallii. Teemme kaikki mahdolliset suojaustoimenpiteet, että pystymme takamaan työntekijöidemme ja asiakkaidemme turvallisuuden. Se on tässä nykytilanteessa kaikkein tärkein asia. Tavaraa tulee ja tavaraa lähtee edelleen päivittäin, mutta siten, että mitään ihmiskontakteja näihin ei tarvita, ei kuittauksia puolin eikä toisin.
Olemme rajoittaneet ja tulemme edelleen rajoittamaan tarpeettomia tapaamisia, pystymme onneksi suurimman osan kommunikoinnista käymään sähköisesti. Seuraamme valtiovallan ja terveysviranomaisten ohjeita, suosituksia ja käskyjä jatkuvasti ja reagoimme niihin tarvittaessa hyvin nopeasti.
Pysytään terveinä ja pidetään huolta läheisistä ja kanssaihmisistä, nautitaan kaikesta huolimatta kauniista kevätpäivistä, nyt onkin monella yllättäen enemmän aikaa ulkoiluun.
Tsemppiä kaikille ja pidetään yhteyttä!
Parhain terveisin
Mikko Kymäläinen
toimitusjohtaja
Keski-Suomen Painotuote Oy
Eletään syksyä 1999 ja Koulunmäen salissa kirmaa toistakymmentä pientä koripalloilija Toni Ilmosen ihailijaa. Hiuksetkin on vedetty samalla tavalla kuin Tonilla. Huima-koris elää kukoistuksen nousuvuosia. 22-vuotiaiden joukkue on juuri voittanut SM-kultaa niin miehet kuin naisetkin pelaavat SM-sarjaa. Pikkupoikien ei tarvitse esikuvia kaukaa hakea. Salissa juoksee eräs 5-vuotias Lauri-poika, joka haaveilee, että hänestäkin tulee Tonin tavoin takamies, Suomen mestari ja miesten maajoukkuepelaaja.
Vuotta myöhemmin Laurin perhe muutti Honkolasta Savoon Siilinjärvelle. Äänekosken Tennishallilla opitut tennistaidot saivat jatkoa Kuopion Tennisseuran harjoituksissa, mutta kun Siilinjärvellä koriskerhot eivät pyörineet, piti etsiä uusia harrastuksia. Kuvioihin tulikin paikallinen suosikkilaji, pesäpallo ja pari vuotta myöhemmin myös golf.
Nyt tuo samainen Lauri-poika on 190-senttinen ja 93 kiloinen ammattigolfaaja. Hänestä ei tullut tennispelaajaa, ei takamiestä Tonin tavoin, vaan yksi Suomen lupaavimpia ja lahjakkaimpia golfareita. Haaveista tuli totta – laji vain vaihtui.
Golfurallaan Tarinagolfia edustava Lauri Ruuska on voittanut kaiken, mitä Suomessa on amatöörigolfissa tarjolla: Hänellä on SM-kultaa niin nuorten, kuin aikuisten sarjoissa, kuten myös rankingvoitot niin amatööri-, kun ammattilaissarjoissa. Amatöörinä parhaat kansainväliset saavutukset olivat EM-kisojen kuudes sija ja USA:ssa pelattavan The Spirit Cupin pronssi.
Ammattilaiseksi siirryttyään Lauri Ruuska on pelannut pääasiassa pohjoismaista Nordic liigaa, josta takataskussa on yksi osakilpailu voitto. Tulevalla kaudella 2020 tie vie astetta ylemmäksi Challenge Tourille. Sinne Ruuska selvitti tiensä Euroopan Tourin karsintojen kautta.
Kolmivaiheisiin karsintoihin osallistui yhteensä 1 067 kilpailija. Voitettuaan ensimmäisen vaiheen osakilpailun Saksan Fleesenseessä (70, 69, 65, 67; -17) ja oltuaan toisessa vaiheessa Espanjan Bonmontissa viides (72, 71, 71, 67; -7), Ruuska selvitti tiensä finaaliin Espanjan Lumineen. Marraskuun finaalissa Ruuska oli lopulta sijalla 96. (72, 75, 64, 75; par), jolla hän ansaitsi paikan Euroopan kakkostason Challenge Tourille.
Tuleva kausi 2020 lähtee liikkeelle jo heti tammikuun lopussa Etelä-Afrikasta kolmen kisan sarjalla
KsPaino haluaa olla tukemassa nuorta Äänekoskelaislähtöistä lupaavaa urheilijaa matkalla kohti suurempia unelmia ja -areenoita.
Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt meille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetusta tuotteesta sekä Suomessa tuotetusta palvelusta.
Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä. Merkki voidaan myöntää tuotteelle, joka on valmistettu Suomessa. Lisäksi suomalaisten kustannusten osuus tuotteen omakustannusarvosta, eli kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen kohdistuvat kustannukset.
– Olemme pitkään käyttäneet viestinnässä sanontaa ”sinivalkoista laatua”. Tämä jo sinällään kertoo, että meille on tärkeää luoda työtä ja hyvinvointia Suomeen ja suomalaisille. Avainlipun käyttöoikeuden hakeminen oli luonnollinen jatkumo tälle.
Avainlippu-merkki tunnetaan varsin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan 79 prosenttia suomalaisista kuluttajista tuntee Avainlipun erittäin hyvin tai melko hyvin. Tunnettuus yrityspäättäjien keskuudessa on 92 prosenttia. Suomalaisista suurin osa (71 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti.
Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen tuotteen hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.
– Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä, Reetta Mentu kertoo.
Parhain terveisin
Mikko Kymäläinen
toimitusjohtaja
Keski-Suomen Painotuote Oy